Söndag.

Åh om ni visste hur mycket saker som jag vill just nu. Vill göra, vill ha. Jag vill ha mer tid till att göra saker jag tycker om, som att pyssla, sy och städa (ni läste rätt). Jag vill ha ett extra rum med plats för ett gigantiskt skrivbord där jag kan sitta och fnula. Jag & Viggo vill ha ett dockskåp  som vi tillsammans kan göra fint. Han blev helt såld på det när vi hälsade på kusinerna i Småland.

Jag vill också gå kurser. I smyckestillverkning, fotografering, indisk matlagning och säkert fler. Sist men inte minst vill jag att människor runt omkring mig ska sluta förvänta sig en storslagen 30-årsfest. It's not gonna happen. Jag ska fira min 30-årsdag med min familj och svärföräldrar. Lugnt & mysigt, som alla mina andra födelsedagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0