veckoslut.

Vi har haft en händelserik söndag faktiskt. Började med hotellfrukost och tog sedan bilen in till Skansen för att gå på akvariet och titta på djuren. Jag har aldrig varit där så det var kul även för mig, att det var en hit för Viggo behöver väl inte förklaras? Vi vågade till och med klappa en orm, lilleman störtade fram med handen och tyckte det var väldigt lattjo.

När vi skulle åka hem satt bilen fast i snön och behövde grävas fram med hjälp av en pulka. Men vi får lite skylla oss själva som parkerar i en moddig parkeringsruta med en bil som saknar dubbdäck. Världsgod middag fick vi som plåster på såren hemma hos mina svärföräldrar, alltid uppskattat!

Nu ska jag kolla lite på TV och smaska på en ask Aladin som jag hittade på Willys för ynka 39:-.


Kommentarer
Postat av: Karin

inga dubbdäck!!..=)



jag fick gräva fram hyrbilen på Statoil när jag hämtade den..lite dåligt..

2011-02-13 @ 19:17:00
URL: http://www.soija.se/
Postat av: Emma

Karin, ja visst är det korkat? Det roliga är att vår bil är gammal som gatan men går hur fint som helst. Gamla slitna vinterdäck utan dubb, tar sig fram på alla underlag (med väldigt få undantag) och startar i alla väder!

2011-02-13 @ 19:37:52
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Karin

jahaa..jag trodde ni inte ens hade vinterdäcken på..jamen så länge dom funkar på vinterväglag så..



jo..våran bil är faktiskt jäkligt bra med, startar vid -15 och har bara gått ca 12000 mil trots att den är från -86...men den är rätt rostig på utsidan. Hoppas den går igenom besiktning i sommar

2011-02-13 @ 20:22:13
URL: http://www.soija.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0