Tuesday äfternooon.

Sen sistens vi hördes har vi avverkat en fantastiskt trevlig lunch hos vänner i söndags, en katastrofalt dålig natt och idag en katastrofalt dålig dagishämtning. Detaljerna utelämnar jag, inte så roligt att läsa om.

Om ni ser mig äta godis, slå mig på fingrarna! Jag har blivit ordentligt rund om magen nu och jag hoppas att den här bebisen inte blir lika stor som Viggo var när han föddes. Dessutom hoppas jag att jag inte går upp galet mycket i vikt, vore döden om det går så illa att jag passerar 100-kilo-strecket. Det är visserligen långt dit, men ändå. Man vet ju aldrig!


Kommentarer
Postat av: Amelie

Åå men du är så gullig gravid ju! När är det dags egentligen?

2011-01-25 @ 20:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0