onsdag.

Det finns mycket som jag är bra på, bland annat att handla. Det betyder inte nödvändigtvis att jag är duktig på att spendera pengar, jag är mer lagd åt det snåla sparsamma hållet. Däremot blir jag ofta nöjd med mina köp, särskilt då jag hittar saker till billiga priser. Vänta bara ska jag visa er lite av dagens köp. Jag och Alex spenderade hela dagen på stan, känns som evigheter sedan.

Däremot behöver jag lära mig att skämma bort mig själv också, eftersom ingen annan gör det åt mig. Bland annat behöver jag ett par fotriktiga skor och skulle gärna vilja lyxa till tillvaron lite med en snygg tröja och en fotvård/massage. Mmm, det vore nåt det.


Kommentarer
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-06-01 @ 20:10:57
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0