slutspurten.

Slut på helgen och söndagen verkar inte bli lika strålande som igår. Missförstå mig rätt men det glädjer mig om vi får en lite svalare dag. Tänkte åka runt och handla lite viktigheter nu när vi fått låna en bil och det gör jag helst när vädret är lite ostabilt.

Viggos farmor och farfar har åkt nedåt landet för lite semester och det känns tomt och tråkigt (för oss). Däremot har vi trevligheter i veckan att se fram emot, bl.a sommarfest på dagis och en resa ner till Kalmar och min bror.

Kommentarer
Postat av: Karin

förresten..jag har semester 4 juli - 31 juli..om du skulle behöva hjälp eller bara lite sällskap..kommer nog vara hemma och fixa med spinningpasset mest..åker en sväng till gbg 11-13 juli..och ev en sväng nånstans slutet på juli

2011-06-12 @ 12:37:59
Postat av: Emma

Gulliga, rara Karin. Ditt sällskap kan jag absolut behöva, både i väntan på bebis och när han kommit ut. Puss på dig för det!

2011-06-12 @ 15:54:20
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0