dagens dag.

Dagens barnmorskebesök gick bra och det var lika trevligt som vanligt. Hon är alldeles fantastisk på alla sätt, min barnmorska. Min mage växer på som den ska och lillebrors hjärta tickar på. Mitt i besöket blev det strömavbrott och vi fick avsluta där, tydligen var det helt svart hela vägen från Mariatorget till Aspudden. Jag hade tur som kom med ett tåg, även fast det kördes i mörker.

Nu är det legobygge som gäller resten av kvällen innan lilleman ska hoppa i sängs. Ska sätta mig på en varm och gosig kudde då mina skinkor fortfarande känns genomfrusna efter ett besök i lekparken efter dagis. Tack kära Hägersten för ett fantastiskt utbud för barn!




Kommentarer
Postat av: Vonka

shit va spännande, tänk om det hade varit i mörkaste vintern :-) Läskigt! Kul med lego, vi körde med bilar i ca två timmar igår jag och Alvin. Var kul första timman men sen var det gaaanska trist, för mig alltså. Alvin var ju nöjd :-)

2011-03-30 @ 08:21:32
Postat av: Emma

Mm, så är det med det mesta. Själv tycker jag att det är roligt första kvarten men sen är detju bara roligt för att Viggo tycker det är roligt :) Funderar på att köpa en bilmatta till Viggo, fanns billiga på IKEA. Då kanske vi slipper ha 27 stycken liggandes i hela lägenheten.. Har ni en lika stor "spridare" hemma? :)

2011-03-30 @ 21:07:56
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Vonka

ja vi har ju det, trots bilmattan. Han kör överallt, helst på väggar och skåp :-)

2011-03-31 @ 19:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0