torsdag.

Helt spontant fick vi middagsgäster igår kväll och vanlig hämtpizza dög fint för oss. När vi ändå var i farten blev dom kvar över natten och barnen fick sova i samma rum. Det var lite bus till en början men sen somnade de sött och sov hela natten till i morse. Vi vaknade alla av att barnen pratade för fulla muggar och lekte med bilar, så himla söta. Nu skulle man kunna säga att Viggo skaffat sin första flickvän.

Ikväll är det en långpromenad med Alex som gäller, dumt att låta bli nu när vädret är så fint. Får se hur snabbt och långt jag orkar gå, jag blir flåsig och trött ganska fort. Tog lite blodprover igår och det var bara lite låga blodvärden som avvek (Hb 94), annars är jag en prima havande kvinna (enligt min barnmorska). 4,5 kilo tyngre är jag nu i vecka 26 och hoppas att det inte blir så många fler. Huvva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0