dag.. har tappat räkningen.

Så var det bestämt att Viggo ska få gå i utegrupp a´la ur&skur från och med i höst. En av pedagogerna är dessutom skridskolärare så det är något de ska försöka hålla på med en dag i veckan i vinter. Eftersom Viggos farfar tyckter det är nog med två hästtokiga barnbarn blir han säkert glad över det blivande hockeyproffset.

Han hade feber i natt och är därför hemma från dagis idag. Vi var till min barnmorska och allt ser bra ut med lillebror, med mig också för den delen. Har i vecka 33 gått upp totalt 4,5 kilo vilket för mig är en gåta. Men jag säger som min sambo: "Glassdieten verkar ju funka!".


Viggo, inte så sjuk längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0