en lyckad lördag.

Dagen har vi spenderat ute på Gålö (tror jag det heter) där vi gått i skogen och suttit vid vattnet och grillat korv. Viggo var på strålande humör precis varenda sekund och själv försökte jag att inte vara bitter över min tandvärk och plånbok som nu ligger på minus.

Eftersom jag numer inte lyckas ta särskilt vackra kort får ni hålla tillgodo med dessa. Som min sambo brukar säga: "Det är en konst att bara lyckas ta fula kort". Särskilt den sista tycker jag är charmig :).




När vi var färdiga med den friska luften åkte vi till Plantagen och handlade lite. Nu har Viggo själv planterat ut dagens inköp på balkongen (endast med minimal hjälp från min sida).

Kommentarer
Postat av: Maria

Tänk vad konstigt att pappa är lik farfar på kortet högst upp och att Viggo är väldigt lik Linn på kortet längst ner...

2011-05-17 @ 13:35:23
Postat av: Emma

Det är kul när man ser släktdrag sådär, jag har en del kort när Viggo ser ut som en kopia av mig, andra kort är han lik Ellen osv :)

2011-05-18 @ 10:27:25
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0