torsdag, fredag, lördag eller söndag. Same same.

I flera dagar hade jag planerat in torsdagen (idag) som en shoppingdag med två vänner. Resultatet? Ett par strumpbyxor, en "snutte" till Ruben och en förvisso väldigt mysig lunch. Man kan inte få allt här i livet!

Ruben blev godkänd på 8 veckors-kontrollen på BVC. Svarsleenden: check! Lyfta på huvudet: check! Hans omlottliggande skallben rättat till sig: check! Han är nu uppe i 6930 härliga gram och mäter 63 ståtliga cm. Stora, fina, ljuvliga Ruben.

Annars har vi klarat av att steka pannkakor, städa och ge Ruben en rejäl smäll i huvudet idag. Jag tänker inte berätta vem den skyldiga var men han är ungefär tre äpplen hög. Känns lite taskigt att hänga ut folk i bloggen bara sådär.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå omlottknyta, det har jag missat. Och var är cola burken?

2011-09-08 @ 23:25:35
Postat av: Anonym

Omlottliggandes skulle det stå.....

2011-09-08 @ 23:26:31
Postat av: Emma

Colaburken ja, den hade jag glömt att blogga om! Blev galet sugen på charter efter det :)

Tubens skallben låg omlott förut. En fontanell fanns inte för båda skalltaken hade åkt ihop och den ena låg lite över den andra, istället för ett hålrum emellan. Men det var ingen fara!

2011-09-10 @ 17:08:07
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0