lördag

Äntligen har jag tagit tag i dendär klänningen som jag tänkt sy så länge. Igår vandrade jag runt i stan för att handla bla tyg, hittade inte riktigt det jag letade efter men köpte det bästa jag kunde hitta. Jag träffade Lenny lite senare, vi gick som vanligt till Presstop på Götgatan precis som vi alltid gör då vi inte har något bättre för oss. Middag åt vi på Shanti på Katarina Bangata i sällskap med svärmor och svärfar. När vi var mätta&belåtna gick vi till Galleri Kocks för "9000 back" där bl.a Talking to Drake spelade. Vi träffade Hanna och Gabbe, såklart även Gustav då men han ingår i bandet så det var självklart. Det var en trevlig kväll trots att jag kände mig lite hängig, på väg till tunnelbanan hem gick vi förbi Vampire Lounge och drack en öl. Vilken resumé.

Idag har jag inte gjort annat än att besökt Skärholmen Centrum, sytt, målat och packat resväskan.

                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0