...

Precis 14 dagar kvar till beräknad förlossning nu, det känns ju jättekonstigt. Jag längtar såklart hur mycket som helst, samtidigt som det kommer kännas tomt att inte längre vara gravid. Det fina kommer vara att kunna köpa vanliga kläder, att kunna strosa runt i affärer och förhoppningsvis kunna använda smala jeans igen. Ja nu ska jag inte ta i, det kommer säkert dröja evigheter innan jag kommer i mina undanlagda cheap monday igen. Eller alltså, det bästa blir ju det nya tillskottet i familjen, SEN kommer det fina med shoppingen. Värt att belysa.

Ska förresten lägga in lite nya bilder här men det blir inte ikväll. En å annan på magen blir det, eftersom nära&kära är nyfikna. Fick appropå det en oväntad kommentar i kassan på Intersport igår. När vi skulle betala julklappen säger killen i kassan "Men GUUUUD, vilken mage!! Hur många har du där inne??", jag blev såklart ställd och kände mig som en riktig big mama resten av dagen. Nu känns det dock bra igen efter att svärmor spontant idag sa att jag hade en "liten, rund och väldigt fin mage". Minsann.
12 rader om min mage, hur spännande är inte det för folket att läsa!??

Ps. Jag har hittat sötaste klänningen som jag känner att jag inte kan leva utan. Jag ska böna och be min pojkvän att köpa den i julklapp. Jag dör utan den, det känns faktiskt så.


Kommentarer
Postat av: Des

Men du har ju en liten, rund och väldigt fin mage!

2008-12-02 @ 17:43:48
URL: http://frokenrosa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0