myslördag.

Fick besök av min syster runt lunchtiden idag, hon hade som alltid med sig oförskämt mycket saker till Viggo. Vi tog det lugnt här hemma, fikade, bläddrade i tidningar och bara umgicks. Vi gick premiärturen med barnvagnen och det var ju mer läskigt än vad jag kunnat tänka mig. "Löjligt" kanske någon tänker nu men det är inte så lätt som en kan tro att ta sig fram, en fånig trottoarkant kan tyckas vara största hindret. Att ta sig upp eller ned för en trappa kan kännas som ett träningspass.

Nu är det "Sagan om ringen" som står på agendan fast jag egentligen borde sova. Men å andra sidan spelar det ingen roll om jag sover eller inte eftersom jag gör samma saker dag som natt. Det spelar ingen roll om det är lördag eller onsdag eller fredag, jag kan ändå inte hålla reda på dom. Rättså mysigt.

Dagens förvåning: En bebis kan äta flera timmar i sträck.
Dagens skills: Mata bebis och äta samtidigt, med vänsterhanden.

Kommentarer
Postat av: Karin

men du är ju kvinna..simultanförmåga liksom..=)

2008-12-28 @ 05:51:54
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: sarah

Du var fantastisk duktig idag baby! De där trottoarkanterna var ju faktiskt rätt höga också kanske ska tilläggas ;)

2008-12-28 @ 10:14:23
Postat av: Alvin å gänget

åhh jag vill komma och hälsa på!! Snaart!

2008-12-28 @ 11:37:14
Postat av: Emma

Karin: Precis, snart är man expert med att göra saker med vänsterhanden :)



Sarah: Haha ja de var ju sjuukt höga. Idag var det Lenny som kirrade biffen men han har ju vana sen hans karriär som flyttgubbe.



Alvin å gänget: Komsi komsi! :D

2008-12-28 @ 17:16:56
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0