nyårsafton.

En anonym avi från posten visade sig vara en julklapp från Alvin & gänget, Viggo blev såklart väldigt glad! Nu kan han vara riktigt uppklädd ikväll när det är nyårsafton och allt. Nyår var det ja. Klockan 18 ikväll kommer mina svärföräldrar hit på middag och tackar av 2008 och välkomnar år 2009. 2009, det hör man ju med en gång att det kommer bli the year. Året då jag kan säga "tack och hej fula mobilkamerabilder. Hej finbilder", bara för att försvara nedanstående kvalitet.

Vi provade sätta honom i en babysitter vilket var populärt! Saker som gungar är ju grejjen. Något som inte var lika mycket "grejjen" var att sätta på sig ett par gamla jeans. Visserligen fick jag på mig dom och knappen gick igen, men att skriva att jag blev en hottie vore lögn. Jag hade faktiskt förväntat mig mer eftersom de är väldigt gamla ingångna jeans i stretch a'la Cheap monday. Nåväl. Nytt år, nya tag!!
 


Kommentarer
Postat av: syster

Vilket fint kort på er.. Jag hade ju också hoppas på att ni kunde komma på kalas men jag förstår verkligen om dt r för tidigt.. vi får ta det om ett tag istället.. vet du Viggo växer på bara några dagar. Det kortet när ni är tillsammans ser han redan större ut.. puss på er

2008-12-31 @ 16:32:05
Postat av: Emma

Syster: Jag vet, han är helt galet stor nu. Och vilka kinder sen då...

Men kanske att jag kan komma i slutet av januari eller så? så får kusinerna träffas :). Kusiner va. Hur kul är inte det??

gott nytt år!

2008-12-31 @ 17:35:14
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Karin

men liten då..=)

2008-12-31 @ 17:35:38
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: Karin

gott nytt år på er =)..kram

2008-12-31 @ 20:51:33
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: Alvin å gänget

så fin han är!! Ingen tvekan om vilka som bakat den där bullen, tydliga drag från både mor och far :D



God fortsättning på nya året!!



Kram från oss alla!

2009-01-01 @ 09:43:26
Postat av: Kajsa

Oo va söt han är!! O du med såklart :o)

Gott nytt år på er!! Puss o Kram

2009-01-01 @ 13:13:22
Postat av: mamma

hej alsklingar,harligt att folja er fast att jag ar i holland.Det fattas lite bokstaver har men du far klura ut vad jag har att saga.Hoppas att Viggo blir battre i magen sa att ni far sova.Langtar efter er vi ses snart och gott nytt ar puss pa er alla fran oss

2009-01-01 @ 19:14:03
Postat av: Emma

Mamma: Mm vi hoppas det går över, jag avbröt min antibiotikakur idag. Hoppas att jag håller mig frisk och Viggo blir glad!

Puss från oss!

2009-01-01 @ 22:49:59
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Lina

Jisses vad söt han är! Jag vill bara nypa i dom där söta små kinderna och nussa på fötterna :)

Han är bedårande!

God fortsättning

2009-01-02 @ 19:55:42
Postat av: sarah

ni e så fina.. pusspuss

2009-01-03 @ 10:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0