still no baby.

Dagen D men var tusan är bebisen?? De senaste nätterna har jag känt lite molande värk i magen men det har liksom inte blivit något mer utav det. Om dagarna känns det precis som vanligt, varken mer eller mindre. Var till barnmorskan i förmiddags och som vanligt fanns inget att påpeka, bortsett från att magen inte längre går att mäta då livmodern växt sig så stor att den gömmer sig lite under revbenen. Fick 2 datum för ultraljudsundersökning och det kändes lite som en bummer. Egentligen vet jag ju att de flesta går över tiden men det kändes ändå som om det inte skulle gälla mig.
Så, snälla ni, håll tummarna för mig att bebisen kommer ut snart!

Kärlek.


Kommentarer
Postat av: carro

Åh vad spännande =D

Lycka till!!

2008-12-15 @ 14:50:51
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag håller massor med tummar!

2008-12-15 @ 16:27:55
Postat av: Emma

Tack, vad gulliga ni är! Någonstans har jag ju ändå räknat med att få en bebis den 15e. Men innan helgen kanske...

2008-12-15 @ 17:06:36
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: mamma

Vi vill ha en baby nu..........kram

2008-12-15 @ 17:19:30
Postat av: Karin

kom ut nu!

2008-12-15 @ 17:25:22
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: Kajsan

Kanske på Lennys födelsedag(den är väl snart??)!! Eller kanske på min..på lördag :o) OOOo va spännande, LYCKA TILL!!

2008-12-15 @ 18:10:13
Postat av: Amelie

Jag tror fortfarande på den 20e! Kram!

2008-12-15 @ 22:00:38
URL: http://skeppohoj.blogg.se/
Postat av: Emma

Amelie: Mm, vi får se! Barnmorskan tippade också på 20e eller 21a.

2008-12-15 @ 22:13:45
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Lollsan

Snart snart snart...

Har du fått nån tid för igångsättning om den lill* inte behagar komma ut själv???



Tänker på er!!!

2008-12-16 @ 13:29:22
Postat av: Emma

Lollo: Först UL den 23e, annars ett nytt UL den 29e och igångsättning samma dag eller dagen efter... :S

Hoppas verkligen den kommer innan dess. Tack, vad gullig du är! Och tack för sms:et också <3

2008-12-16 @ 13:32:49
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Lollsan

Så lite så.. e sååå spänd över vad som kan finnas i magen din.



Jag gick över 9 dagar å gjorde ALLT för att de skulle sättas igång. Läste om många olika tips så som tvätta fönster, städa, gå i trappor, Hallonbladste (tror jag de heter), massage av knäskålar å fötter mm mm. Men de jag tyckte folk pratade varmast om va sex. Bara tanken för mig va helt sjuk. Trött, stor å osexig som man kände sig... inte sex inte.. Men vi hade faktiskt sex dagen innan mitt vatten gick. Kan ju inte säga att de är på grund av de men man vet aldrig :-)



Kramar i massor

2008-12-17 @ 20:38:28
Postat av: san

Så lite så.. e sååå spänd över vad som kan finnas i magen din.



Jag gick över 9 dagar å gjorde ALLT för att de skulle sättas igång. Läste om många olika tips så som tvätta fönster, städa, gå i trappor, Hallonbladste (tror jag de heter), massage av knäskålar å fötter mm mm. Men de jag tyckte folk pratade varmast om va sex. Bara tanken för mig va helt sjuk. Trött, stor å osexig som man kände sig... inte sex inte.. Men vi hade faktiskt sex dagen innan mitt vatten gick. Kan ju inte säga att de är på grund av de men man vet aldrig :-)



Kramar i massor

2008-12-17 @ 20:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0