mobiltelefoni

Ungefär sedan dagen då jag betalat av den sista kronan på min mobiltelefon, så börjar den såklart krångla. Den stänger av sig själv i tid&otid oavsett om det finns batteri kvar eller inte. Alltså är det dags för mig att köpa en ny. Egentligen har jag väntat på att Tele2 ska ringa och be mig förlänga mitt abbonemang och därmed erbjuda mig en bra telefon. Icke.
Jag har hittat tre modeller som verkar bra. Vilken ska jag köpa? Har ni någon erfarenhet av telefonerna?


        W580i                                    W660i                                W910i
                                    

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker absolur att du ska köpa den dyraste dom brukar va bäst... eller hur funkar det där egentligen? Längtar tills imorgon kväll! puss

2008-02-22 @ 10:08:52
Postat av: Anonym

Jag tycker absolur att du ska köpa den dyraste dom brukar va bäst... eller hur funkar det där egentligen? Längtar tills imorgon kväll! puss

2008-02-22 @ 10:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0