Motion

Så var det dags igen att ställa sig frågan; borde jag börja träna inför beach 2008? Ja förmodligen borde jag ju det eftersom mina magrutor inte är mer synliga nu än förra våren. Trösten är att det är ganska lätt att ta tag i tränandet, att komma igång. Det svåra är ju att fullfölja hurtigheten och finna motivation att bege sig ut när soffan lockar desto mer.
Sååå...                    eller...         

Aftonbladet skriver:
"Stavar - töntigt? Glöm det. Stavgång är hett, trendigt - och en riktig fettbrännare."
Kanske ska man försöka bli lite het&trendig då? Wanna join me?


     


Kommentarer
Postat av: Amelie

Kan du inte börja på F&S med mig istället? Jag kör bara typ cykel och crosstrainer.

2008-02-21 @ 16:52:38
URL: http://skeppohoj.blogg.se
Postat av: Emma

Hmm, jag kan kolla upp priser. Har jag tur så kan ju KS betala mitt träningskort. Vilket Friskis går du till?

2008-02-22 @ 09:40:55
URL: http://milkandapples.blogg.se
Postat av: Karin

Ja..vart finns den dära motivationen egentligen??

2008-02-22 @ 21:47:23
Postat av: Karin

Apropå FS så tror jag att KS anställda får en sisådär 15% rabatt på årskort...såg jag för nån dag sen..ska nog kolla upp om man kan få det när man köper nytt där sen..+ att man ju får 1500 tillbaka på lönen..som "friskvårdspengar" =)

2008-02-22 @ 21:49:18
Postat av: Amelie

Kungsholmen, mest för att det är närmast. Skulle egentligen kunna gå i City också. Jag har terminskort för styrketräning med begränsning (gäller till 15 på vardagar och fritt på helgen) eftersom jag bara vill träna på dagarna och det kostade 1100. Ganska överkomligt om man jämför med alla andra ställen.

2008-02-22 @ 22:25:48
URL: http://skeppohoj.blogg.se
Postat av: Emma

Ah men Karin, ska du förlänga ditt friskiskort? Så kanske du kan dra med mig på spinning igen ;)

2008-02-23 @ 00:51:41
URL: http://milkandapples.blogg.se
Postat av: Karin

herreguuu..jag har ju FS-kort året om..men mitt går ut nu i mars så jag ska väl köpa nytt å så..dom har ju sänkt priserna på årskort med alltid nåt..=)

2008-02-23 @ 06:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0