O-motivation forts.

Om jag får tillåtelse att ångra mig ang. bristande motivation så gör jag det nu. Idag är ju en alldeles fenomenal onsdag! Det är ju faktiskt väldigt frisk luft ute, och med bra musik i lurarna så är en promenad himlans trevligt. Jag blir som ett barn med damp när jag lyssnar på musik som betyder mycket för mig, tex "The Ataris" som jag spelade idag. Jag får sådär svårt att sitta still, svårt att inte ta några extraskutt och framför allt svårt att veta vad jag ska göra av mig själv. Sedan måste jag även slå ett slag för denna "Henrik" som var slutdestinationen för dagens utflykt, vilken trevlig prick! Man kan ju inte bli annat än glad idag. Från och med nu, så är onsdagar min favorit-veckodag.

Jag hyllar denna onsdag med lite hamstrar.
                       


Kommentarer
Postat av: Amelie

Åh men vad kul att du har skaffat en ny blogg! Sluta inte skriva bara, jag behöver läsning som avviker från de andra tråkbloggarna!

2008-02-20 @ 23:42:24
URL: http://skeppohoj.blogg.se
Postat av: Emma

Naaw raring. Jag ska göra mitt bästa! :*

2008-02-21 @ 09:10:38
URL: http://milkandapples.blogg.se
Postat av: Karin

hahaha...aj lajk thö hämster in thö middel =)

2008-02-22 @ 21:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0