O-motivation

Det skulle vara lögn att påstå att jag sprudlar av glädje och känner enorm motivation att kliva upp på morgonen. Det är grått och inte en tillstymmelse till sol. För ganska exakt två veckor sedan vaknade jag av fågelkvitter, en välbekant&mysig känsla av att våren närmar sig spreds i min mage. Min fråga är nu: Var tog fågelkvittret vägen?

Expressen skriver idag:
"Varken, höst, vinter eller vår just nu.
Den klassiska uppdelningen av fyra årstider i tremånaders-intervaller, där december, januari, februari ska vara vinter och mars, april maj vår, har uppenbarligen spelat ut sin roll.
SMHI kallar tillståndet "gråzon
".

Gråzon. How exciting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0