all these bloody animals.

Jag måste bara än en gång skriva att det är underbart med semester, för första gången på evigheter är det skönt att gå upp tidigt på morgonen. Ni läste rätt, jag gör det frivilligt. Idag har jag mest latat mig i kvarteret; promenerat med hunden, gjort lite ärenden, suttit på balkongen och stylat badrumsdörren. Det enda jag kan klaga på är dessa getingar som verkar finnas i tusental bara i Fruängen. av någon anledning tyvker alla getingar om mig så det slutar alltid med att jag springer runt och viftar, fastän man helst bara ska stå still (jag vet).
Semesterlivet har gjort mig till hemmafru, bra eller dåligt?


Kommentarer
Postat av: Des

Vem kan stå still när man blir attackerad av getingar? Inte jag i alla fall.

2008-07-30 @ 20:46:45
URL: http://hidyhiding.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0