potatissäck.

Jag är åter i Stockholm efter en mycket, mycket trevlig vistelse i Dalarna. Mestadels har jag umgåtts med människor jag tycker om, aktat mig för solen och cruisat runt en hel del. Cruising brukar kanske inte riktigt vara min grej men när det har varit så varmt som i helgen så är en cab det enda som fläktar skönt.
På hemvägen stannade vi till i Enköping för att fika med Gunnar och Malin, resor blir så mycket trevligare när man får stanna och fika. Fika is the shit. Värmen däremot har tagit knäcken av mig, mer än vanligt. Att vara gravid mitt i sommaren är ingen hit och nästa gång ska jag undvika det. Tack&lov är jag bara i vecka 21 men det känns redan som jag släpar runt med en säck potatis. Det enda som räddade mig från panik idag t.ex. var glass med Gabriel vid Nytorget.

Imorgon blir det hemmameck för hela slanten och eventuellt en visit till IKEA Kungens Kurva.


Kommentarer
Postat av: Des

Cruising passar väl bra när det är Pride-vecka? ;)

2008-07-29 @ 09:42:04
URL: http://hidyhiding.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0