söndagskväller.

Såhär efter ett hårt arbetspass känns det inte alltför lockande att laga middag. Istället hämtade jag upp min sambo och åkte in till Söder för att fika/äta. Bredvid mig stog självaste Peter Siepen, iklädd vit uringad top och röda lackboots. Han är en väldigt hurtig man som slänger sig med lustiga ord och kommentarer. Vad är det med Peter Siepen egentligen? Han är precis överallt hela tiden. Eller så är det jag som är precis överallt hela tiden.
Jag ljög förresten om arbetspasset, det var rätt lugnt.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Ja men gud! Peter Siepen är som ett jävla spöke! Överallt samtidigt!

2008-07-20 @ 23:14:29
URL: http://skeppohoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0