utmaning.

Har blivit utmanad av Karin

Regler:
  • Beskriv först reglerna
  • Svara på alla frågor
  • Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
  • Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!
Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
  1. Tvätta (x)
  2. Dammsuga (-)
  3. Göra matlåda (-)
  4. Sova inför nattens arbete (-)
  5. Jobba (-)
Vad gjorde du för 10 år sedan?

För 10 år sedan var jag 16 år och pluggade på Wenströmska gymnasiet i Västerås. Jag var olyckligt kär i mitt ex, hängde på festivaler och gjorde alldeles för lite om dagarna.

Ställen du bott på?
  • Radhus i Ängelholm, ca 2 mil norr om Helsingborg.
  • 5 r.o.klägenhet med pappa, Högloftsvägen 10 på Vallby, Västerås
  • Hus i Kvicksund under låg- och mellanstadie, Sveriges svar på Beverly Hills, haha.
  • Jättefin lgh med min mor i Västerås city- högt i tak, öppen spis och gamla trägolv.
  • Oktober 1999 flyttade jag hemifrån till en liten 1a i centrala Västerås, ett halvår senare flyttade jag in till en 2a i samma trapp tillsammans med min dåvarande pojkvän.
  • Ludvika januari-juni 2001.
  • Åter i Västerås 2001 i en central lgh, tack och lov känner jag en fastighetsägare som förser mig med lägenheter.
  • Flyttade till Stockholm januari 2005, blev sambo med Lenny i Farsta.
  • Maj 2007 blev jag, tillsammans med min sambo, ägare till en bostadsrätt, belägen i Hägersten, Stockholm.
Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
  • Sluta jobba eller i alla fall gå ner till halvtid
  • Bjuda nära&kära på långsemester
  • Betala av studieskulder
  • Köpa en 4 rok på St Eriksplan med öppen spis, högt i tak, trägolv och lummig innergård.
  • Donera större summor pengar till välgörenhetsprojekt


Mina utmaningar går till:
Alla som känner sig manade att svara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0