utvilad

Att jobba natt går inte längre, jag ska boka av alla inplanerade extrapass. Visst kommer det kännas i plånboken att inte jobba extra men jag får klara mig. Magen före allt. Vatten & bröd i värsta fall. Idag sov jag till klockan blev 14 innan Lenny kommer hemsläpandes med sällskap, trevligt iofs men jag blir alltid så stressad. Kalla mig neurotisk men det är inget roligt att bjuda hem folk när lägenheten är ostädad och jag oduschad.
Nu ska jag kolla upp ny bil eftersom min inte gick igenom besiktningen idag. Suck.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Åh jag vet precis hur det känns! Tycker att det är pinsamt ifall det inte är städat och jag själv inte är fräsch när det kommer folk, speciellt om det är Simons kompisar.

2008-07-02 @ 18:31:34
URL: http://skeppohoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0