Back to work

Det är så mycket jag önskar just nu, mycket jag vill ha, mycket jag vill ha motivation till och mycket i mitt liv som jag längtar tillbaka till. Satt och kollade igenom min undangömda låda med minnen, mestadels innehåller den fotografier från mina ungdomens dagar. Kollade igenom bilder på bilddagboken, inte mina egna, inte mina vänners utan någon annans. Jag längtar tillbaks till Västerås där jag umgicks i större skaror, där umgänge var lite mer lättillgängligt än här i Sthlm. Jag saknar att vara ung när det var okej och roligt att åka på festivaler till höger och vänster. När man kunde gå på stan och helt spontant köpa en sista minuten-resa med en kompis.
Men jag ska inte klaga, snart är det sommar och då händer det lite mer i livet. Jag ska iaf en vecka till Gotland och en vecka till Barcelona så det blir nog fint.
Fast egentligen är det nog bara så att jag saknar sommaren.


         


Kommentarer
Postat av: Karin

är det fortfarande småkaotiskt?..hmm..känns som om det har varit så sen februari..

2008-03-25 @ 23:46:11
URL: http://litenbrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0