Fyfan!

För en liten stund sen så dog jag litegranna. Nästan på riktigt alltså. Den senaste tiden har jag upptäckt ett stort antal spindlar i vårat sovrum, i gardinerna, i sängen osv. Nu vet jag varför. På sidan av fönstret såg jag tjockt med spindelnät och där bakom låg spindelägg. Runt omkring sprang ca 30 småspindlar omkring och bara hånskrattade åt mig.
Nu är fönstret nersölat med Radarsp ray i den mängd att det rann ner på fönsterbrädan. Jag känner mig nöjd över min insats och hoppas att det räcker så.

Från och med nu flyttar jag ut i vardagsrummet och stannar där tills vi flyttar. Hoppas tiden går fort.

Kommentarer
Postat av: mamma

nej men Emma,så farligt är det väl inte?.Lilla du tycker synd om dig som är så rädd.Kram

2009-08-26 @ 09:37:56
Postat av: Karin

usch..det lät inte trevligt..tycker inte heller om dom där småkrypen

2009-08-26 @ 17:57:26
URL: http://www.soija.se/
Postat av: mamma

ann 40 år idag,skicka en liten hälsning på facebook,hon blir säkert glad kram

2009-08-26 @ 19:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0