fredag.

Jaha, och när är det tänkt att jag ska få tillfälle att baka tårta och kakor inför morgondagens lilla kalas? Och när i hela fridens namn är det tänkt att jag ska hinna städa lägenheten? ikväll är jag liksom upptagen med att titta på film och sen sova eftersom jag är dödstrött redan nu. I morgon ska jag packa ner Viggo i hans overall direkt efter frukost för att kompensera dagens dåliga samvete. Alltså kanske våra gäster får sitta i en skitig lägenhet i morgon och knapra på torra mariekex. Suck.

Den 18e december idag. Vid exakt den här tidpunkten förra året satt jag under en filt i soffan och hade värkar för fulla muggar. Jag klappade magen, andades precis som jag lärt mig att jag ska göra, övertygade Lenny att han kunde gå och lägga sig medan jag satt och undrade "hur ont kan det göra egentligen?". Sista kvällen med min fantastiskt fina mage och fylld av förväntan. För ett år sedan började mitt nya liv. Mitt fina, fantastiska liv. Min fina, fantastiska familj.

Kommentarer
Postat av: Karin

ååh..=) det har gått så fort det här året

2009-12-18 @ 21:43:02
URL: http://www.soija.se/
Postat av: Karin

det vore ju lite skoj om det blev "vår tur" nästa år..får försöka bearbeta Patrik ;)

2009-12-18 @ 21:44:13
URL: http://www.soija.se/
Postat av: mamma

Men lilla älsklingen,du började inte så muntert.Inte behöver du städa för vår skull,inte behöver du baka !Nu ska vi straks åka,vi åker ca halv tio.Ring om vi ska ta med oss något puss

2009-12-19 @ 08:01:46
Postat av: mamma

sitter och väntar på nya inlägg puss

2009-12-19 @ 19:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0