vore det något?

Såg att Kulturhuset har en utställning, eller vad man nu ska kalla det, som är till för barn mellan spädbarnsålder och ett år. "NOLL till ETT" heter den och mer information hittar du här. Någon som är sugen att sällskapa mig dit? Tror det kan vara lite kul faktiskt.

Update 22.28
Appropå att underhållas. I morgon köper vi biljetter till nya Bounce-föreställningen "Caution!". 2007 gick jag, Lenny & min svärmor och såg Bounce när de satte upp "Gökboet", riktigt riktigt bra. Nu är det alltså dags för samma trio att underhållas igen.

"Bounce nya föreställning på Orionteatern, bjuder publiken på en visuell resa i 3D-format. Caution! Utspelar sig runt om, ovanför och mitt bland publiken, och som titeln säger: var beredd på allt från vatten, djur och blod till förstås, svettig dans. Om detta avskräcker dig - så kom! Det här är en föreställning som handlar om rädsla och att övervinna den. Caution! Du kanske inte är beredd på det som väntar dig om du knackar hål på ytan.
OBS! Endast ståplatser"


Kommentarer
Postat av: vonka

Åhh den där vill jag också gå på!! Kan vi inte göra det tillsammans?? Jag kan ta bussen upp :D

2009-02-06 @ 21:50:25
Postat av: Emma

Jo men absolut kan vi det! Det kostade 30 kronor så det var ju inte så farligt, kan vara kul att se något nytt!

Tänkte förresten ju komma till Västerås nästa vecka, har du något för dig på onsdag?

2009-02-06 @ 22:17:18
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: vonka

onsdag har jag bvc 14.30 men tisdag och torsdag är tomma :)

2009-02-07 @ 09:07:07
Postat av: Karin

om jag hade en bäbis skulla jag följa med också...men jag antar att man inte släpps in med en katt i blöja?..eller? =)

2009-02-07 @ 18:36:32
URL: http://litenbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0