busy busy.

Åkte in till stan idag och träffade min vän Karin. Inte nog med att jag hade ett levande solsken (läs: Viggo) på magen, även solen kikade fram och värmde gott. Det måste vara karma.
Stegräknaren visar i skrivande stund 13996 steg så jag kan med gott samvete känna att jag förtjänade den belgiska chokladtårtan jag åt på Hermans. Alltså vill jag summera dagen som väldigt lyckad.

I morgon vankas det Spa i Västerås med min finfina kompis unchickmama, som jag har längtat! Om allt går enligt planerna ska vi dricka bubbel, äta lyxiga frukter & choklad. Man skulle nästan kunna tro att jag ska gå på en drömdejt. Veckan bjuder även på fika med Hanna och midsommarfirande i Enköping. Jag har bara roliga saker att se fram emot just nu!

Ses på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0