dripp dropp dripp dropp.

Dagens promenad slutade inte med att jag bränt massa fett, utan med massa extra härliga kalorier! Jag och mamma A tog våra barnvagnar i släptåg och begav oss ut och vandrade i Hägersten, sammanlagt var vi ute 3,5 timmar. Under den tiden hann vi gå på kondis för att äta frukost, äta glass medan vi promenerade för att slutligen "tvingas" söka skydd för regnet på ett café. Och man kan ju inte bara sätta sig ner utan att fika. Nej, det går ju bara inte.

(Just det ja! Vi ringde och bokade av lägenheten en timma innan kontraktet skulle skrivas på. Det känns lite tråkigt.)

Uppdatering 21.30
Ibland vill man skryta om sin fantastiska bebis, åtminstone är det så för mig. Här kommer det:
Viggo låg tidigare idag på mage och så plötsligt står han där, på alla fyra. Vi snackar regelrätt krypställning! Han rörde sig inte ur fläcken men ändå, han såg så ståtlig ut. Förstå.Min Viggo. Krypklar! (nästan).


Kommentarer
Postat av: sarah

Lilla goa duktiga Viggo, snart så fattar han vad han ska göra med den krypställningen!1 underbart!!

2009-06-12 @ 21:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0