Första och sista gången jag lämnar plats för dramatik i milkandapples.blogg.se

Ja, vad var det som hände egentligen? Det är en hel del som undrat och jag har gjort mitt bästa för att förklara läget, utan att för den sakens skull tala illa om någon.

Jag låser tillfälligt upp bloggen igen och tar det därifrån. Bloggen har för mig varit viktig, den har fungerat som en dagbok/klagomur/bollplank under en tuff tid, och jag önskar det kunde fortsätta så. Som jag skrev tidigare är motivationen inte på topp, då jag inte vill känna mig granskad in i minsta ord. Jag vill fortsätta skriva från mitt huvud, utan att tänka på formuleringar och utrymme för andra att feltolka och göra en höna av en fjäder. "Jag vet", texterna blir offentliga när jag publicerar dom här och jag vet, då får man även stå för sina åsikter och det man skriver.

Jag är ingen författare, jag må vara usel på att uttrycka mig i skrift men jag tvingar ingen att läsa. Redan nu känns det jobbigt dock, vem vet hur många som sitter där hemma i sina kök och hetsar upp sig över mina felstavningar, formuleringar och eventuella särskrivningar.

Nåväl. Från och med nu kan man ta det jag skriver med en liten nypa salt. Eller rejäl nypa, om man så vill :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Puh. Tur att du fortsätter blogga!



Jag tänkte faktiskt bjuda på ett inlägg snart =P Kika in!

2009-06-11 @ 20:58:45
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Karin

gör som mig..skaffa wordpress och ge bara tillgång till dom som du verkligen kan lita på och inte missuppfattar det du skriver eller bara läser för att ha något att skvallra om..=)

2009-06-11 @ 21:55:44
Postat av: Vonka

Hell Yeah! Tur du fortsätter! Integritet, det är en utdöende form av något jävligt trist! I dag finns man ute på nätet i form av bloggar, ansiktsböcker, bilddagböcker, twittrar och fan allt vad det heter!? Men inte ska man väl behöva ta skit för det? När jag ser nån sate på stan i fett hår eller fula kläder (ofta jag själv som avspeglas i ett skyltfönster men va fan) så inte ger det väl mig rätten att springa fram och säga fan va ful du är, tvätta håret, gå till HM! Näe, just det. Varför kan folk inte bara vara snälla mot varandra!?



Å Emma, jag tycker du skriver skitbra! Biggan hade blivit stolt om hon läste! SÅ det så!

PöSS!

2009-06-11 @ 22:48:23
URL: http://unchickmama.blogspot.com/
Postat av: carina nilsson

Hej Emma! Klart du ska fortsätta blogga om det är det du vill och inte låta andras dumheter styra. Eller; Ta till dej det som du gillar o glöm bort det som du ogillar. Har funkat för mej ganska länge;) Kram till dej från mej//Carina

2009-06-12 @ 06:43:11
Postat av: Karin

å jag gillar din blogg med..så du får INTE sluta skriva..juh..=) kram

2009-06-12 @ 10:45:08
Postat av: Vonka

mamma? :D

2009-06-13 @ 19:45:16
URL: http://unchickmama.blogspot.com/
Postat av: Vonka

menar alltså att min mamma skrivit! Haha, visste inte ens att hon läste!

2009-06-13 @ 19:46:18
URL: http://unchickmama.blogspot.com/
Postat av: mamma

Men gud ,vad är det för folk som kritiserar ,blir så arg när jag läser det. Kram älskling

2010-06-16 @ 14:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0