onsdag. eller var det tisdag?

Jag har glömt att berätta att Viggo tagit sina första steg va? Han gjorde det 3 dagar i följd men nu vill han bara krypa eller kravla sig fram. Stora killen blir snart ett helt år. Det är kort tid om man tänker på hur mycket som hänt med honom, hur stor han blivit och hur mycket han utvecklats. Det är lång tid om man tänker på hur lite jag gjort egentligen. Inte att tiden med Viggo inte har varit värdefull, tvärtom, men det är ganska fantastiskt att jag inte varit rastlös och uttråkad under de 13 månaderna jag faktiskt varit ledig från mitt jobb. Jag trodde aldrig jag skulle säga det men jag skulle trivas att leva några år till som "mammaledig", kalla det hemmafru om du vill. Att få hobbyjobba några helger då & då räcker faktiskt.
Faktiskt.

I morgon när jag har lite mer tid över ska jag lägga in en efterfrågad lista över födelsedagspresenter till Viggolicios. Stå ut.


Kommentarer
Postat av: mamma

Ser framemot att få en önskelista,så jag vet vad mamma önskar sig till sonen på födelsedagen.Kul att du skrev på bloggen,läser ditt och Sarahs varje dag.Eller läsa och läsa? Om det finns något att läsa kramiz mammissen

2009-11-26 @ 09:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0