tisdag.

Nu har vi äntligen fått igång internet på nya adressen. Skriver ett riktigt inlägg i kväll för nu ska vi på date med viggos tjej!


5 timmar och 34 minuter senare
Den här flytten har gått smidigare än tidigare flyttar, kanske berodde det på att vi fick fantastisk hjälp. Vi ju utlovat öl till alla kartongbärare så det kanske var därför grabbarna hade så bråttom. LillViggo skötte sig fint trots att han dragit på sig ytterligare en förkylning men en sak måste jag säga. Aldrig någonsin flytta när man har en liten bebis. Lilleman släpades hit&dit, till IKEA, träffade massa människor, bara slit&släp. Kändes nästan som barnmisshandel med allt ståhej och bankande och hemmamiljön som blir helt upp och ner.
De senaste två dagarna har jag inte varit effektiv alls utan bara spenderat så mycket tid med Viggo som det gått. Det känns bra. Hela lägenheten känns bra faktiskt! Så fort jag hittat alla sladdar ska jag visa er hur det ser ut här hemma, ännu bättre vore kanske om ni kommer hit och hälsar på.

Glöm inte att jag bjuder in alla föräldrar till mig lördag den 27e november på baby-party med "ME&I"!

 


Kommentarer
Postat av: Karin

skönt att det gick bra med flytten =) jag kommer och hälsar på när mina ögon är fixade =)

2009-11-04 @ 18:17:18
Postat av: Maria

Själv är jag helt säker på att det inte finns nån lö 27/11 i år, ett annat år kanske ;).



Jag kommer nog inte hoppas på hotellnatt med den bättre hälften och ska på Me and I i dagarna.

2009-11-05 @ 15:59:31
Postat av: mamma

Hej hej,hoppas allt bra!Är alla lådor uppackade nu?Hoppas att ni njuter av denna fina lgh.Hör av dig snart puss på er

2009-11-07 @ 11:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0