lördag. ingen vanlig dag!

Vaknade i morse till en skattjakt som busige Viggo (med hjälp av pappa) hittat på. Massa lappar med rim&ledtrådar ledde fram till 4 fina paket. En klocka, kjol, tröja och en kofta blev jag bortskämd med. Jag hade nästan bara önskat mig inredningsdetaljer men min sambo tyckte att jag förtjänar att bli lite bortskämd själv. Allt passade perfekt så nu har jag svårt att välja vad jag ska ha på mig ikväll!

Viggo är betydligt piggare nu men rosslar fortfarande. Inhalationerna går lite bättre men det är fortfarande en hel del gråt och fläktande med armarna. Stackars liten. Alla våra kvälls- och nattrutiner är som bortblåsta och det känns lite som att vi är tillbaka på ruta ett igen. Hoppas det går att fixa till igen, så fårt grynet blivit frisk.


Kommentarer
Postat av: Hjärtemammas

Grattis raring!! ses ikväll

2009-10-17 @ 10:44:52
URL: http://hannahpannah.blogspot.com
Postat av: MAMMIZ

STORT GRATTIS KÄRA DOTTER,OCH ATT DU FÅR HA EN RIKTIG TREVLIG DAG.SYND ATT VIGGO BLEV FÖRKYLD.VI HÅLLER TUMMARNA ATT HAN TILLFRISKNAR SNABB.PRICK KL 10 IKVÄLL ÄR DET PRECIS 28 ÅR SEDAN DU FÖDDES.JAG HAR ALTID TID I HUVUDET OCH TÄNKER TILLBAKA(L)PUSS PUSS

2009-10-17 @ 10:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0