mañana, mañana.

OBS! Varning för ett drygt mammabloggsinlägg! *putti-nutti-snutti*

Här hemma blir det lite mañana, mañana, tar liksom en sak i taget. Alldeles precis nu tömde jag mobiltelefonen på  bilder och tänker även bjuda på några.


En skrytbild där jag bara vill visa vilken fantastiskt fin son jag har.

  
Det är först nu man verkligen märker att han har en helt egen personlighet, man får sig många skratt!


Det långa, fina håret som alla föräldrar var avundsjuka på. Kanske inte alla, men många :)


Kortklippt liten kille, jag tycker det ser ut som en helt annan bebis.

  
Sist men precis lika fin som de andra bilderna. Skryt, skryt, skryt. Jag vet!

 


Kommentarer
Postat av: mamma

en riktig liten sotnos,ska krama honom snart puss puss mormor

2009-09-19 @ 09:06:43
Postat av: Hjärtemammas

Men ååh så söt han är i kort hår också! han liknar faktiskt Mille precis som du sa. Han är otroligt lik dig :D

Mille såg med ut som Tore Skogman, vi kallade honom TOre ett tag när tänderna kändes som om de satt en decimeter ifrån varandra. Tack och lov börjar de växa ihop nu :D

Kram sötis

2009-09-22 @ 07:49:42
URL: http://hannahpannah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0