lördag.

Som alla andra skriver i sina bloggar så sitter även jag insnöad, helt frivilligt dock. Egoistisk som jag är övertalade jag min sambo att ringa någon kompis och gå ut på krogen, men det tog en hel dag att övertyga honom. Eftersom jag var ute igår med några tjejer är det ju inte mer än rätt att han gör detsamma. Här sitter jag alltså vid datorn, kollar på några avsnitt Desperate housewives och virkar några mormorsrutor. Jag njuter.

I morgon har vi planerat in ett 1-årskalas i Enköping och vi får se hur det blir med det. Hoppas SJ inte ställer in tågen, måste säga att snö i all ära men det var lite dålig timing. Jag vill verkligen åka till Enköping, miljöombyte är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0