barn är ju för härliga...

...eller ska jag säga fantastiska? Åtminstone är de ganska oförutsägbara. Om man t.ex letar efter sin löparsko kan man hitta den i torktumlaren, fjärrkontrollen till TVn kan man hitta i skåpet under handfatet, hemtelefoner kan man hitta i en undangömd ryggsäck osv. Man kan säga att varje dag är en skattjakt!

Det känns som att jag väntar på något, humöret är på topp och jag är sugen på att åka in till stan och handla något snyggt. Jag vet inte vad, jag vet inte varför men just idag känns det som att jag äger världen.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Visst är våra barn härliga!! =) Efter mycket letande här hemma hittade vi Olivers vattenflaska i toalettstoeln.. Fräscht.. Ha det gott kram

2010-03-26 @ 21:29:27
Postat av: emma

Angelica, haha ja vi har också råkat ut för missöden med toalettstolen. För att inte tala om vad han stoppar i blöjhinken :)

2010-03-26 @ 22:36:34
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Sarah J

Var glad Emma och Angelica att ni inte har en VHS spelare, där har jag hittat många skatter! :)

2010-03-28 @ 09:32:58
URL: http://www.hannahpannah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0