internationella kvinnodagen.

Viggo & jag började dagen med att fara in till stan och äta lunch med Långbromamman och grannmamman. Efteråt gick vi till Kungsan för att delta i en barnvagnsmarsch mot mödradödligheten i världen. Kvinnor dör i onödan på grund av bristfällig mödravård och illegala aborter så vi kände att det här var det minsta vi kunde göra. Väl på plats fick alla ett regnskydd designat av Liselott Watkins, alldeles rosa och fint var det. Vi kändisspanade en hel del, posade glatt för alla kameror och svor över att vårsolen lurade oss att plocka fram våra converse i morse. Men vädret vänner, vilket väder!



Förresten! Är det någon som har ett badkar till övers? Kanske något gammalt som står i en källare och skräpar? Viggo fick bada hos Familjen Jonsson i lördags och det var det roligaste han gjort tror jag. Självklart betalar jag för det.

 


Kommentarer
Postat av: Amelie

Synd, min mammas sambo gav precis bort ett badkar till någon som skulle ha det till sina hästar.

2010-03-08 @ 21:25:47
URL: http://monamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0