fjortismamman.

Ibland känner jag mig fortfarande som en riktig ungdom. Som i eftermiddag när jag satt på föreläsning och kände att jag snart inte klarar av att hålla mig vaken. Det kändes som att rummet svajade och jag fick låtsas klia ögonen för att få chansen att blunda lite. Kunde inte låta bli att nicka till några gånger, så genant, jösses jag är 28 år. I pausen gick jag faktiskt fram till föreläsaren och bad om ursäkt, jag visste att hon hade sett mig då hon några gånger under föreläsningen med skämtsam ton kommenterat väldigt trötta åhörare.
Skärpning Emma!

Till alla er som undrar kan jag meddela att allt är bra med Viggo. Det går väldigt bra på dagis och han utvecklas i rask takt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0