Torsdag.

I morse när Viggo väckte oss kl 8 var han redan halvvägs på väg ut ur sängen. "Var ska du någonstans?" frågade jag och fick det självklara svaret "Jag ska åka flygplan hem till min farfar". Jag tycker att det är så roligt nu när Viggo gärna berättar var han är på väg, annars brukar det mest vara Fruängen som är hans stora mål.

Eftermiddagen bjöd på sommarfest på förskolan och det var riktigt trevligt. Det är inte ofta som man får tillfälle att prata med andra föräldrar och se vad de är för ena. Ska se om det finns några bilder i kameran som jag bjuda er på.

Torsdagspuss!


Kommentarer
Postat av: Karin

som svar på din fråga...självklart! ;) kroppen behöver vila...men när man är van att träna mellan 2-4 ggr i veckan (beroende på vad som görs)..så känns det när man gör ett längre uppehåll. Kondition är en färskvara exempelvis..den försvinner iofs inte på en vecka, men man "känner" sig ur form när man inte underhåller sin träning..jag gör det i alla fall. Sen bygger man ju upp ett förhållande till träning som gör att man vill ha mer, man vill svettas, vill ta i, arbeta med musklerna, man vill få endorfinkickar. Jag mår bra av träning..lagom mycket träning, det får inte slå över och slita ut kroppen. Då skjuter man sig själv i foten.

2011-06-20 @ 08:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0