dag 2.

Hyfsad sovmorgon till 07.10, lätt frukost och sen hem till Alex för lunch. Precis som jag sagt inledde jag ledigheten med att måla mina och Viggos naglar röda (kan vara det lyxigaste med att inte behöva jobba, att ha läckra naglar). Träffade Lenny för en repa i Liljeholmsgallerian och sen hem och steka pannkakor till mig och Viggo. Fortsätter det såhär kommer det att bli fantastiska veckor framöver.

I morgon ska jag prova på att vara ensam hemma och lämna Viggo på dagis i 5 timmar. Lägenheten är redan städad så jag får se hur jag ska fördriva tiden. Känner mig lite stressad av att inte ha något att göra men det ska nog gå bra.

Nu: fortsätta titta på andra delfinalen av Eurovision song contest och kanske, kanske plocka fram vågen som stått gömd under soffan i några månader nu. Kan ju vara spännande att veta hur mycket jag gått upp såhär i 32:a veckan av min graviditet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0