dålig fredag. dålig.

Jaha, det här var ju deprimerande. Efter ett besök hos tandläkaren visar det sig att jag kommer tvingas vända ut & in på plånboken, allt tack vare att jag bortsar alldeles för hårt med tandborsten. Mekanisk skada på emaljen liksom. Steg ett idag var att borra upp tanden och fixa lite så att jag ska vara smärtfri till den riktiga behandlingen. Suck. Klantigt.

Uppdatering 17.51
Vilken nitlott det känns som, när bedövningen gick ur kom tandvärken tillbaka. Inte fullt lika stark men ändå så att det gör ont. Typiskt på en fredag så att jag inte kan återkomma i morgon. Jag har alltid varit skeptisk mot tandläkare så de har säkert förstört min tand helt i onödan nu.

Puss och trevlig helg/ Bittra mamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0