BF + 2.

Först och främst ska jag be om ursäkt för mitt tidigare klagomål på bloggar som inte uppdaterats. Felet låg hos mig. Idag var det nämligen samma sak, inte en endaste blogg som hade nya inlägg. Sen kom jag på den briljanta idén att uppdatera Explorer-fönstret och ta-daa-a. Massa roliga inlägg jag missat ju! Skumt, varför blir det så?

Vädret är regnigt, kallt och grått men det lockade ändå till en längre promenix med hunden. Det var vädret till trots väldigt skönt att röra på sig. Vad gör 10 kallfrusna fingrar när man lever på hoppet om att bebisen kanske skakas ner och förhoppningsvis ut? Dagarna är lååååånga och är det någon som sitter på tips hur man kan skynda på hela processen så shout it out. Puss.

Kommentarer
Postat av: Karin

chacheminnet gör att de sidor som du varit inne på flera ggr minns det och visar just det..tills du uppdaterar, sen de som du inte är inne på så ofta hinner uppdateras ändå och då ser du sånt som är nytt i alla fall..=)



jag tror det är på det viset det funkar..typ

2008-12-18 @ 21:28:58
URL: http://litenbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0