"Att anlägga en blogg"

image2
Efter att ha beundrat en kollegas blogg har jag nu bestämt mig för att starta en egen blogg. Igen. Denna gång dock fast besluten att fullfölja mitt uppdrag.
Att välja ett passande bloggnamn var lättare sagt än gjort. Trvivial, medioker & primitiv blogg var alla upptagna, vilket såhär i efterhand känns bra då de kanske inte är de mest upplyftande namnen? Ett annat förslag var den charmanta bloggen men såklart hade något annat smartskaft hunnit före.
Så. Istället för att försöka hitta något underfundigt namn så valde jag det enkla alternativet och namngav min rykande färska blogg efter en låt. Milk&apples. En låt som för mina tankar tillbaka till Västerås, tiden då mycket i mitt liv kretsade runt subkulturer och intensiva umgängen. Fina vänner. Trevliga bekantskapskretsar. Då indie och emo var det enda som tilläts strömma ur mina högtalare.

Klockan är 09:13 och jag borde sova. När jag klev av mitt arbetspass i morse var planen att stupa ner i sängen. Så, sleep it is.


Kommentarer
Postat av: Karin

duttig du..=) som fixa blogg med alltså...så slipper man känna sig så eensaaam

2008-02-22 @ 21:55:24
Postat av: Emma

Hihi jaa, jag är ju en sån härmapa! Men din blogg är lite mer genomtänkt än min, det verkar inte bättre än att min blogg enbart syftar till nåt egenkärt bollplank :)

2008-02-23 @ 00:55:00
URL: http://milkandapples.blogg.se
Postat av: Karin

Näe..genomtänkt vet jag inte..men jag ville inte ha en redan i förväg gjord mall bara..=)..iaf inte med tanke på färger å så..=)

2008-02-23 @ 06:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0