counting the days.

3 veckor kvar till min efterlängtade semester, 3 veckor av hårt arbete, vardag som helg. Har dock med stor sannolikhet lyckats charma mig av med mina extrapass till en kollega, vilket är tacksamt.
Denhär helgen har gått i latmaskens tecken, dvs jag har inte gjort någonting alls. Vädret har varit strålande men jag har med gott samvete legat inne i soffan med neddragna persienner. Jag har börjat kolla på Greys Anatomy från första avsnittet, kollat på "dagbok från en motorcykel" (igen), läst ut en hel bok och bara satt på mig normala kläder en gång under hela helgen. Resterande tid har jag burit nattlinne eller mjukisbyxor.

Kilade till macken tidigare ikväll för att köpa mjölk och snus, det var Mr drunkie drunkie som jobbade i kassan. Ja nu vet jag ju inte om han verkligen är en alcohoclic men han ser onekligen ut som en. Vi utbytte några artiga fraser om vädret och läget, varpå han på en millisekund lutar sig över disken och trycker in fingret i min putande mage och säger "Piiip!!!" med bebisröst. Vanligtvis brukar han bara vara lite konstigt trevlig och skicka med mig gratis bullar och godis hem men dethär var ju bara för mycket. Come on.

I morgon arbete, men snart semester!

Kommentarer
Postat av: Karin

har du hört nåt om/från anna än..?

2008-07-09 @ 18:27:39
URL: http://litenbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0