saturday night live.

En lördagskväll som denna sitter vi hundvakt åt 3 jack russels, roligt men jobbigt. Innan vi tog åt oss det betungande arbetet åkte vi till Länna och handlade små men nödvändiga saker. Efter helgen har jag nämligen bestämt mig för att jag skall kunna stryka 3 rader på min "Saker att göra-lista".
Annars händer inte mycket nytt i Fruängen bortsett från att jag tvingats svälja min stolthet och får numer be min sambo om hjälp när jag ska få på mig skorna. Gummistövlar och gympaskorna är det enda som går med lite envishet och ett långt skohorn.

Kommentarer
Postat av: Vonka

hoho, snart är det dax!! Tänk va kul...en liten bebbe! Livet blir sig inte likt...det blir underbart!! :D

2008-11-16 @ 13:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0