tung i kroppen.

Imorse när jag vaknade kände jag mig alldeles slut i kroppen och skakig, typiskt om jag skulle åka på nån influensa nu. Försöker få i mig vatten, apelsiner och färskpressad apelsinjuice och det går ju ändå rätt bra. Kalla apelsiner förresten är det nya, herrejäklar vad gott det är! Jag har konsumerat ett par kilo bara på denhär veckan.
Var förresten på IKEA i måndags med mina svärföräldrar, de var så snälla och köpte oss en spjälsäng. Själv passade jag på att inhandla annat som kan behövas, tex kräkhanddukar, badbalja och underlakan. Nu blir det nog inga fler IKEA-besök för min del, även fast jag skulle behöva trådbackar. Så okej, det kanske blir en vända till men då hoppar jag över de 3 översta våningarna.

Barnmorskebesöket igår gick bra, mina värden håller måttet och min mage mäter ståtliga 35 cm nu. Hon glömde dock  be mig att ställa mig på vågen men jag kände inte direkt för att påminna henne om det. Jag hade någonstans bestämt mig för att inte gå upp mer än 10 kilo men jag har alldeles nyligen passerat det strecket. Motion har det inte blivit mycket av för min del och det kommer det förmodligen inte bli heller. En kollega ringde mig igår förmiddags och jag lovade honom att komma till jobbet och hälsa på nästa vecka, onsdag närmare bestämt. Så om ni (Karin, Lina & Des) läser dethär så kan ni väl se till att vara där tycker jag. Det är motion nog.

         

På bild 1 är jag 35+1, en lite mer påklädd version denhär gången
På bild 2 är jag 35+5, den osminkade och icke-glamourösa morgonen som på något vis har blivit vardag.

Kommentarer
Postat av: mamma

lilla älsklingen,du får inte bli sjuk nu..nu måste du ta hand om dig....Snart är det dags och jag längtar såååååååååååååååå puss

2008-11-20 @ 15:56:13
Postat av: Emma

Mamma: Jag försöker kurera mig så gott det går iaf, sen kan vi bara hålla tummarna!

2008-11-20 @ 16:44:14
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Karin

jag är på jobbet då!..va stor du har blivit..=)..alltså magen..den är stooor..=) kram

2008-11-20 @ 18:15:19
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: Emma

Karin: Vad bra! Får se om jag orkar baka något men troligen inte, haha.

Magen är stor ja! Var ute och åt lunch med Inger förra veckan tror jag det var och hon sa "Jaha men din mage har ju inte växt så mycket sen du slutade jobba", hon har fel! :D

2008-11-20 @ 18:54:27
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Karin

ja..Inger har fel..=)

2008-11-20 @ 23:51:09
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: Des

Jobbar kväll på onsdag, ska försöka vara närvarande när du kommer!

2008-11-22 @ 22:20:22
URL: http://frokenrosa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0