bästisar.

Idag har Försäkringskassan gått från att bli min värsta fiende (nästan), till att bli min bästa vän (nästan). Äntligen har de fått tummen ur och skickat mig papper, tyvärr inget beslut men ändå, papper! Andra bästa vänner jag fått de senaste dagarna är tv-serien "Greek", hur kul som helst. Jag har åter hittat tillbaka till Pedro the Lion, dom gör ju fantastiskt skön musik. Och sist (men inte minst) så har jag fått löneförhöjning!

Magen sparkar fint och jag har skrutit om hur fantastiskt bra jag mår för alla möjliga människor. Som ett brev på posten drabbades jag av förkylning, lite feberkänsla och bäckensmärtor. Från och med i morgon ska jag bli lite mer ödmjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0