torsdag.

Så var veckan till ända och slut på lugnet. I helgen ska jag provjobba och jobba "på riktigt", allt för att få råd med dyra, fina julklappar. Eller dyra, fina skor och långa spa-behandlingar. Eller blöjor och barnmat, det var ju så det var!
Dagen har spenderats i ett fashionabelt villaområde där vi bjöds på gott sällskap, lunch, julmust och pepparkakor. Viggo förresten har gått sin längsta distans någonsin idag, nämligen hela 1 meter! Håll i hatten kära läsare, jag vet att ni blev imponerade!

På söndag ska jag bjuda mannen i huset på en supergod linssoppa och hoppas på större succé än gårdagen. :)


20.36
Ibland är jag så driftig att jag blir alldeles matt. Imponerad, men matt. Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Karin

vart är det du ska provjobba nånstans?..om jag får vara lite nyfiken =)

2009-12-04 @ 17:05:07
URL: http://www.soija.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0