ingen rubrik.

Bebisar kan vara så himla lättroade emellanåt, andra gånger omöjliga att roa. Viggo har precis upptäckt att han har en tunga (verkar det som), för den hänger utanför munnen hela tiden och han lipar för jämnan. Han dregglar som en blodhund, jag vet inte om det beror på tungan eller att han börjar få tänder? För de syns redan i nederkäken.

Jag skulle få besök idag men det kom sjukdom och akutbesök i vägen, alltid olustigt med bebisar som blir dåliga. Iställer åker jag hem till Sussie för att hälsa på henne och barnen. Jag behöver komma ut och sluta vara rädd för tunnelbanan.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha det är så roligt när dom upptäcker tungan... Tilde gjorde det för några veckor sedan och jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig när hon började slicka sig runt munnen =)

2009-02-25 @ 14:05:17
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Emma

Carro: Jag vet, dom ser jätteroliga ut! Fast å andra sidan ser man nog minst lika lustig ut själv när man försöker locka fram skratt, haha!

2009-02-25 @ 20:20:28
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0